Як відомо з результатів досліджень, українські підлітки щодня проводять чимало свого часу у соціальних мережах. Так, 44,7% дітей протягом робочого тижня проводять у соціальних мережах 4 години і більше, а у вихідні цей показник зростає до 54,9% . Водночас Україна є однією з найчисельніших аудиторій TikTok в Європі з понад 15-ти мільйонів активних користувачів: 68% українських підлітків щодня користуються ТікTок.
Крім того, TikTok є популярним
майданчиком для поширення російської пропаганди та недостатньо модерує
розміщену дезінформацію, що було виявлено у дослідженні міжнародної
правозахисної організації Global Witness у травні 2024 року.
Тому, у Центрі протидії
дезінформації при РНБО вважають, що ТікTок зараз став ключовим майданчиком для
роботи російської пропаганди на українську аудиторію. З метою популяризації
інформаційної та медійної грамотності наші партнери, БО «Smart Angel», створили
розважально-просвітницький канал у TikTok – «Fake.Busters /Мисливці за фейками».
Серед тем на каналі пропонуються
такі: як вберегти свої персональні дані; як розпізнати шахрайство, ботів,
вигаданий та маніпулятивний контент; анонімні авторитети з інтернету як
ненадійне джерело інформації та інші. Вдалим виглядає формат коротких
відео-скетчів з акторами: у кожній серії герої потрапляють в різні життєві
онлайн-пастки, сумніваються в інформації із соціальних мереж і намагаються
розібратися, як слід реагувати на очевидне шахрайство, цькування, маніпуляції
та фейки. Канал доступний за посиланням: https://www.tiktok.com/@fake.busters.
Немає коментарів:
Дописати коментар